čtvrtek 11. července 2013

Inception

Tato stránka je blogovou verzí mého účtu na Instagramu.(zde) Doufám, že Vás tento blog nebude nudit, že ze začátku budete trpěliví s tím, že jsem začátečník a než se dostanu k výslednému efektu, bude to chvíli trvat. :) Tento blog nebude pouze o obrázcích stažených z internetu, ale ráda bych zde zapojila články o blogerkách či vlogerkách, které sleduji, mám je ráda a jsou něčím zajímavé a spousty dalších článků o všem, co život dnešních žen/slečen/dívek naplňuje a dělá jim radost. :) I když vím, že většinu z Vás zajímají blogerky, které píší o svém životě, sledujete jejich videa, fotky a netrpělivě čekáte až přidají nový post, tak doufám, že si zpříjemníte čas mezi čekáním právě u mého blogu. :) 

Kladete si otázku proč nefotím, netočím a nepíši o svém životě atd.? Nejspíš proto, že nejsem žádný exhibicionista, nemám tolik času a navíc takových blogů je moc a jsou zajímavější než by byl ten můj. :) I když to někteří nechápou a odsuzují, udělat kvalitní, něčím netradiční fotky není nejlehčí a napsat článek, který by byl zajímavý, nenudil by a zároveň by shrnul vše, co má daná blogerka na srdci také není nejlehčí a není to otázkou 5. minut. 
Proto doufám, že tento můj virtuální svět Vás aspoň trošku potěší, nezklame a budete zde vítány ať už jako pravidelné, příležitostné či náhodné čtenářky. :)

Jen něco málo o mně: jméno - Kateřina, věk - 22 let, zaměstnání - student VŠ, záliby - móda, přátelé, cestování, jídlo, poznávání všeho nového :)

VogueInOurMind

Žádné komentáře:

Okomentovat