úterý 3. září 2013

After Holiday Depression? Never!

Tak jsem zase zpátky, hodně dlouho jsem se neozývala ale místo toho, abych každý týden napsala článek o tom, jak se omlouvám, že nemám čas a podobně, tak jsem se na to "vytento" a řekla si, že se ozvu až bude čas, chuť a nálada. A ono to přišlo! Pozdě ale přece! :) Koneckonců jsem tomu i ráda - odpočatá, mírně opálená (místo bílá jsem béžová a to se cení! :D ), s novými vzpomínkami, s novými přáteli atd. :) A nechci to nazývat prokrastinací - to slovo ve mně evokuje doslova nechuť! Poslední dobou každý píše a točí videa o tom jak prokrastinovat, neprokrastinovat atd.

Co se týče článků, budu zase pokračovat ve článcích podobným těm minulým :) Tak doufám, že Vás nenudí, že jsou zajímavé a pokud byste měli jakýkoliv dotaz, návrh na článek a podobně, tak dejte vědět :)
Možná budou nějaké články i mé osobní, tak uvidíme :)

Tak se zatím mějte krásně a středoškolákům přeji úspěšný začátek ve škole a nám, vysokoškolákům přeji ještě pár krásných volných dní :) Prázdniny sice skončily, ale to neznamená, že končí party, sranda, posezení s přáteli a především NÁKUPNÍ SLEVY! Přeci jen, je to fashion a beauty blog, tak to musím zmínit :D


A co Vaše prázdniny, užili jste si je? Kde jste byli? Pochlubte se, já letos u moře nebyla, tak ať můžu závidět :D

VogueInOurMind

Pár fotek, při kterých nejedno srdéčko zaplesá - především to mé!





1 komentář:

  1. pěkný článek :-) já letos byla s přítelem na Kubě a vrátila bych se tam ihned :-)

    OdpovědětVymazat