neděle 8. září 2013

PULL&BEAR

Dnes bych Vám ráda pověděla o mé nejoblíbenější značce co se týče oblečení. Nejedná se o nějakou "high fashion" značku, ale klasickou konfekci PULL&BEAR. Tuto značku jsem objevila teprve minulý rok, ale né proto, že bych jí neznala, ale že blízko mého bydliště nikde není a já za ní musela až do Brna, což je nějakých 200 km. Když jsem poprvé vešla do obchodu, byla jsem jako ve snu, poprvé jsem totiž objevila obchod, který je naprosto ve všem podobný mému stylu a gustu. Ano, je tady H&M, Orsay, Reserved, "jako doma."
House, Mohito atd. ale ani v jednom obchodě jsem se nikdy necítila

PULL&BEAR je značka, která vznikla v roce 1986 ve Španělsku. Styl oblečení je neformální, uvolněný, městský a je pro každého, který se chce obléct především pohodlně a stylově. :) V září 2011 byl spuštěn online shop, bohužel (což mě nesmírně mrzí) nezasílá do ČR.
Oficiální stránky: http://www.pullandbear.com/

A co Vy, znáte tuto značku? Máte od této značky nějaké oblečení či doplněk? :)

Ukážu Vám ještě pár kousků oblečení, které bych si ráda pořídila.

VogueInOurMind









1 komentář:

  1. P&B znám a mám ho moc ráda.Nejčastěji si kupuju jeans a bundičky,jsou kvalitní,dlouho vydrží a udělají parádu :-) Moc hezký blog máš ;-)

    OdpovědětVymazat