pátek 22. listopadu 2013

Podzim, Jeseň, Autumn, Herbst

Listopad pomalu končí a já po delší době opět píšu článek. Léto skončilo, podzim začal (který mám spojený jen a pouze s listopadem) a s ním především velké přípravy na zimu, Vánoce a Nový rok! 
Nevím jak Vy, ale já podzim miluju, teda především ten v období babího léta, které letos bylo opravdu nádherné. Nosit si svetříky v období října se jen tak nepoštěstí, většinou je pošmourno, prší a na vás skočí ta očekávaná podzimní deprese. Letos se podzim povedl na jedničku ale nebylo to jen zásluhou pěkného počasí. :) Co jsem v tomhle podzimním čase ovšem velmi ocenila byla nabídka Starbucks - Pumpkin Spice Latte - konečně jsem jej mohla ochutnat a musím říct, že mi velmi zachutnalo a byla jsem za něj ochotna několikrát dát ty (nepochopitelně) hříšné peníze, to víte KDYŽ HO MILUJETE, NENÍ CO ŘEŠIT! :) Dalším důvodem proč si tenhle podzim užívám, jsou tlumené barvy na očích, rtech a na oblečení. Vínová, hnědá, khaki zelená a hořčicově žlutá u mně tento rok vládnou šatníku. Nejsem z těch, která by nosila barevné věci - ať je léto nebo zima v tmavé je mi vždycky prima. :D (no to jen tak mezi řečí) Opravdu mám raději tmavé a tlumené barvy, cítím se v nich lépe a pohodlněji.

Každopádně už se stejně nejvíce těším na prosinec a na Vánoce. Už mně chytla vánoční atmosféra a tak horlivě chodím po obchodech a hledám, kterou dekorací bych si zútulnila pokoj. :)

A co Vy, jak jste prožili podzim, chytla Vás podzimní deprese nebo se Vám vyhla obloukem?

Nakonec Vám tady přidám ještě pár fotek s podzimním tématem (zdroj Tumblr).
A kdo má účet na Tumblr, můžete kouknout i na ten MŮJ, teď ho už ovšem zásobuju obrázky se zimní a vánoční tématikou. :)

Mějte se krásně a zase příště, snad už to bude dříve:)

VogueInOurMind







Žádné komentáře:

Okomentovat